2014(e)ko abenduaren 3(a), asteazkena

LEHENENGO AURKEZPENAK

Gaur irakasleak "Google Sites"-i buruz hitz egin digu. Bertan irakasleak, guk egindako proiektuak batu egin ditu eta guretzako ere baliagarria izatea lortu du. Gero aurkezpenak hasi dira.
Lehenengo taldeak konpetentzia digitalen inguruan hitz egin du. Talde honek, "Glogster" izeneko baliabidea aurkeztu digute. Aurkezpenak egiteko oso baliabide ona eta originala iruditu zait, izan ere, aurkezpenak era dibertigarriago eta dinamikoago batean egin ditzakezu.




Bigarren tadeak "Scoop It"-i buruz hitz egin digute. Bertan zituzten zenbait bideo erakutsi digute eta haien aurkezpena bideokin egiten jarraitu dute. Gero, postprograma bat zer den azaldu digute eta bukatzeko taldeak sortutako ipuin bat aurkeztu digute, Power Point bidez egindakoa. 
Jarraian, irakaslearen gaitasun digitalari eta gelako portfolioari buruz hitz egin dute. Marc Prenskyren argudioetan oinarritu dute haien lana, "Nativo Digital" eta "Inmigrante Digital"aren argudioan. Mapa digitalei buruz ere hitz egin dute. Horren ostean, Eskola 2.0ari buruz hainbat ideia komentatu dituzte. Gainera bideo bat erabiliz, blog baten funtzioa zer den azaldu digute. Azkenik, Redes programaren bideo bat jarri dute Mark Prenskyren "Nativos Digitales" argudioari buruzkoa.


 
Hirugarren taldeak, "Bretxa Digitala"-ren gaia aukeratu du. Aurkezpena bideo batekin hasi dute. Bretxa Digitalaren azalpen bat eta abantailak eta desabantailak azaldu ondoren, beste bideo batzuk bat jarri dituzte. Hori egin eta gero, konpetentzia digitalak aurkeztu dizkigute eta bretxa digitala nola ekiditu daitekeen azaldu digute. Gero hezkuntzan dituen ondorioak aipatu dituzte, aintzinean eta orainean dauden ezberdintasunak esanez. IKT eta ikasketa koperatiboaren arteko erlazioa lotu egin dute. Ostean, ariketa praktiko bat planteatu dute.




Azken taldeak, IKT-en erabilerari buruzko aurkezpena egin dute. Hasteko "TIC ala TAC?" bideoa jarri digute, oso interesgarria izan dena. Ondoren, ariketa bat egiteko esan digute, fruten alorrean joko bat asmatu behar izan dugu. Gero bideo bat jarri digute, gogoeta bat helburu duena. Gainera, IKT-ak ikuspegi konduktista eta konstruktibistarekin lotu egin dute. Ostean Ibaizabalek haur hezkuntzarako proposatutako helburuak erakutsi dizkigute baita horren inguruko kritika ere. Amaitzeko, beste ariketa bat egitea planteatu digute taldeka.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina